Marketing pe timp de criză alături de EA – The Entrepreneurship Academy, joi, 16 aprilie, de la ora 10:00

Joi, 16 aprilie
10:00 AM

Fiecare criza are un grad ridicat de noutate. Generează o disrupție profundă în textura pieței și a relațiilor economice existente. Provoacă modificări în tensiunile și visele clienților. Mai departe, acestea se propagă în diferențe în comportament și un mod schimbat în care oamenii se raporteaza la diferite mărci. Cumulat, duc la rectificări profunde ale modului în care se fac achizițiile în piața.

Din aceste motive, marketing-ul este unul dintre cele mai active domenii atunci cand survin modificări bruște ale status-quo-ului. Intră sub expertiză acestui departament să înțeleagă modul în care se schimbă oamenii și piața. Este cel mai în măsură să propună o evoluție a modului în care compania va acționa mai departe. Arma lui principala este mixul de marketing: produs, preț, promovare, distribuție, parteneriate și cea mai vizibilă componentă, comunicarea.

Marketing-ul bine făcut înțelege întorsăturile pieței, dă direcție companiei în vremuri tulburi. Sau contrar, afundă și mai mult organizația. Vom vedea împreuna principiile fundamentale, “best practices” și “worst practices”, alături de EA – The Entrepreneurship Academy, joi, 16 Aprilie, de la ora 10:00 – TBD – s-ar putea să fie de la 14:30.

Eveniment încheiat

Mihai Bonca
Senior consultant @ Brand Architects

Cu o experiență de 16+ ani în domeniul Marketing-ului, Mihai a construit echipe și brand-uri din rol de Researcher, Brand Manager sau Director de Marketing, atât în România, precum și pentru diferite grupuri de țări. În prezent, Mihai oferă consultanță mai multor board-uri de companii, fondatori și CEO pentru a construi branduri orientate spre nevoile clienților sau sprijină companiile să-și îmbunătățească leadershipul în domeniul Marketing-ului.

Pe lângă succesul de piață, echipele pe care acesta le-a condus sau consiliat au câștigat peste 25 premii de Marketing și Comunicare, inclusiv 2 Grand Effies, cea mai înaltă distincție în domeniul Marketing-ului din România.

Mihai a absolvit un MBA Executiv la Universitatea Oxford, Said Business School și predă din 2017 la Maastricht School of Management România și EA – The Entrepreneurship Academy Marketing și Marketing Strategic. Când nu participă la diferite evenimente de industrie, în timpul liber Mihai poate fi găsit pe terenul de basket.